Nieuws


24 januari 2023

Flexnieuws van HelloFlex group wordt zusje van #HRTech Review


ZiPmedia, uitgever van onder andere #HRTech Review, neemt het nieuws- en kennisplatform voor de flexbranche FlexNieuws over.

Categorie: Recruitment flex, Arbeidsvoorwaarden, Persbericht
Geschreven door: HRTech Redactie

flexnieuws-zipconomy

“We zijn verheugd om FlexNieuws op te kunnen nemen in ons portfolio,” zegt Hugo-Jan Ruts, oprichter en hoofdredacteur van ZiPconomy en directeur van ZiPmedia. “Het is een mooi platform. Kwalitatief, actueel en met een enorme hoeveelheid feitelijke informatie die onmisbaar is voor de branche.”

“FlexNieuws past prima tussen onze andere titels,” vult Hugo-Jan Ruts aan. “Natuurlijk is er vooral een link met ZiPconomy, maar ook met #HRTech Review, dat we begin 2022 hebben overgenomen. Technologie speelt immers een steeds grotere rol in de branche. De synergie biedt mogelijkheden vanuit onze redactie, maar ook voor lezers en partners.”

Software en diensten voor de flexbranche

FlexNieuws bestaat 15 jaar en is in leeftijd het iets oudere zusje van ZiPconomy, dat binnenkort 12,5 jaar bestaat. HelloFlex group, ontwikkelaar van software en diensten voor de flexbranche, heeft het platform vanaf de start mogelijk gemaakt en gefinancierd. Frans Schut, Co-CEO van HelloFlex group, verklaart: “Wij zijn trots op de plek die FlexNieuws heeft veroverd in het landschap van flexibele arbeid en danken iedereen die hieraan heeft bijgedragen. Uit deze nieuwsvoorziening is onder meer onze tool CAOWijzer voortgekomen. De overdracht geeft ons de kans om ons te concentreren op onze kernactiviteiten. Bij ZiPmedia is FlexNieuws in goede handen. Wij hebben er vertrouwen in dat het platform bestendige ontwikkelingskansen krijgt.”

Synergie 

Hoofdredacteur Hinke Wever blijft betrokken. “Tussen FlexNieuws en ZiPmedia is veel synergie,” zegt zij. “De inhoud is soms hetzelfde, terwijl de doelgroepen complementair zijn. Ik ben er blij mee dat de opgebouwde waarde van FlexNieuws beschikbaar blijft voor de markt. In teamverband kan de content de komende jaren worden vormgegeven, verdiept en benut.”

 

Deel dit artikel
Dit artikel is 58 keer gelezen.

Reacties

 Laat een een reactie op dit artikel achter