Nieuws


3 juni 2019

Credits verdienen tijdens Onboarding met Pace Lab


Dat Onboarding ondertussen de aandacht van HR heeft getrokken is wel duidelijk. Het is na recruitment marketing de tweede stap in de employee life cycle om employer branding vorm te geven. Pace Onboarding voegt in dat proces een extra element van credits opbouw met een webshop toe.

Categorie: On/-offboarding, Employer Branding
Geschreven door: HRTech Redactie

Start-Up competitie Demo_Day 2019

In maart en april vond de Start-Up competitie voor de Recruitment + Talent Tech Demo_Day 2019 op 6 juni in Utrecht plaats. In de categorie Talent Tech streden 6 partijen om een van de drie gratis start-up spots tijdens die dag en de mogelijkheid om zichzelf die dag twee keer te presenteren.

In dit artikel en video met mede-oprichter Redeëet Negate zie je waarmee Pace Onboarding als vernieuwende Talent Tech tool te zien zal zijn.

 

Hoe helpt jullie HRTech tool de Talenten in een organisatie?

Sterke employer branding en effectief inwerken zijn de sleutel voor het succes van jouw organisatie.

Pace Onboarding is een intuïtieve en makkelijk te integreren SaaS-oplossing gemaakt om medewerkers snel en doeltreffend kennis te laten maken met de ins en outs van jouw organisatie, om het enthousiasme en talent van een nieuwe collega om te zetten in duurzaam succes.

Waar is jullie Talent tool een oplossing voor?

In een schaarse arbeidsmarkt is het een grote uitdaging is om talentvolle medewerkers te vinden en binden. Eenmaal gevonden, vertrekt gemiddeld 33% binnen 6 maanden, wat erg kostbaar is.

Daarnaast zorgen decentrale afwijkende & arbeidsintensieve inwerktrajecten voor inefficiënte onboarding; dit trekt een wissel op talent binnen de staande organisatie.

Pacelab_shop

Wat maakt jullie Talent tool bijzonder?

Naast schaalbaar creëren van uniforme/individuele inwerktrajecten met features: e-learning; digitaal ondertekenen; enquêtes; socialisatietools; successtappen en voortgangsmonitoring, heeft Pace Onboarding een online webshop/merchandise-store om:

  1. Medewerkers gamified te belonen op inwerkstappen middels ‘credits’;
  2. Het ‘werkmerk’ te laden met brand-merchandise om communityvorming te vergroten.

Daarbij staat design altijd voorop: mooie, gebruiksvriendelijke interface is het uitgangspunt.

Wat is de doelgroep voor jullie Talent tool?

Iedere organisatie met continue instroom van nieuwe medewerkers, waarvoor binding en inzetbaarheid van talent cruciaal is voor het succes, en die met weinig inspanning een professioneel (geautomatiseerd) pre-/on- & offboarding traject wil faciliteren.

Bekijk de website 

DD19_6 juni

Laatste kaarten voor Demo_Day 6 juni

Het is nog maar een paar dagen voor Demo_Day in Utrecht. Het programma zit bomvol met vernieuwende Talent Tech oplossingen. De laatste kaarten voor de ochtend of middag kosten slechts €95 en gaan je een heleboel informatie opleveren die je veel efficiënter krijgt dan als al die partijen 1 voor 1 bij je langs komen!

Deel dit artikel
Dit artikel is 1252 keer gelezen.

Reacties

 Laat een een reactie op dit artikel achter