Nieuws


14 juli 2019

Vers kapitaal voor betere werksfeer


Scale-up 2DAYSMOOD uit Utrecht heeft €360.000 vers kapitaal opgehaald om Nederland gelukkiger te maken op het werk. Door te meten op allerlei 'zachte' gevoelens komen problemen rond de werksfeer eerder naar boven waardoor je sneller moet kunnen bijsturen.

Categorie: Prestatiemanagement, Assessments & Matching
Geschreven door: HRTech Redactie

2daysmood15 seconden surveys

De kern van de 2DAYSMOOD tooling zit in de hele korte surveys waarmee de organisatie van alles kan meten. Doordat de surveys zo kort zijn kun je over de kleinste onderwerpen gaan meten. “Het meten gebeurt snel, continu en op een leuke manier. Je haalt daarmee feedback naar boven die betrouwbaar en relevant is. Managers die ons online analyseplatform gebruiken, zien met name de slim aangeboden data als een enorm voordeel. Met cijfers op zak kun je ‘softe onderwerpen’ zoals werkgeluk of werkstress, toch meer daadkracht geven. Naar je medewerkers toe, of naar het management om middelen vrij te maken.” aldus CEO Martin Meulenkamp.

Opschalen, ook internationaal

Van start-up komt het bedrijf hiermee in een scale-up fase waarbij de investering wordt gebruikt om te groeien, in Nederland en met samenwerkingen in Amerika en Australië. Wie er achter deze investeringsronde zit is niet bekend gemaakt.

Inmiddels helpt 2DAYSMOOD diverse bedrijven, klein en groot, met het ontwikkelen van een positiever werkklimaat. Zo werd spoornetbeheerder ProRail begin dit jaar klant met bijna 4500 medewerkers. Daarnaast werkt het team samen met software leveranciers, gemeenten, en instellingen in het onderwijs en de zorg. Deze laatste twee sectoren kampen momenteel met grote HR uitdagingen. Denk aan personeelstekorten, een hoog verloop en hoge werkdruk.

2DAYSMOOD-investering-1080x550

Lees hier meer.

Deel dit artikel
Dit artikel is 823 keer gelezen.

Reacties

 Laat een een reactie op dit artikel achter